marți, 1 februarie 2011

Cum am ajuns sa citesc aceasta carte??

Pentru prima data am citit-o in vacanta de vara din clasa a III-a.Mi-o recomandase mama.Pot spune ca am citit-o in sila si ma intrebam ce-a fost in mintea mamei de imi recomandasera aceasta carte.Sincer,nu-mi placuse deloc.Mare lucru nu intelesesem din ea.Dar,la inceputul clasei a V-a ,cand domnul profesor de romana ne-a recomandat lista de lecturi era si "Micul print".Atunci mi-am zis:trebuie sa fie o carte buna.Am recitit-o si nu mi-a venit sa cred ca e atat de profunda!!Categoric, " Micul print" nu este o carte pentru copii,carticica asta este pentru oameni mari,care odata cu varsta uita toate valorile reale,uita lucrurile "mici",dar care conteaza cel mai mult in viata.Acum "Micul print" se numara printre favoritele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu